Älskling 27 år.

Idag är min älskade sambo 27 år =D
Han fick en skjorta och en t-tröja som Danne säger hahaha.
Han blev riktigt glad och imorgon firar vi han med hans familj.

Killarna har börjat med renoveringen av köket hujedamej vilket
arbete hmm  undrar vad som blir kvar!!
Det blir nog också toppen fint när det är klart.
Kan man inte kalla in bygglov nu och få gjort allt på något dag,
det hade faktiskt varit rätt skönt.
Skall det bli fint så får man lida pin eller hur är det?

Om en månad så börjar det bli kallt så då är det bäst att
det börjar bli klart.

Jag går in och beundrar ofta det blivande bebisrummet.
Det är en sån varm och härlig känsla där inne.
Fyllt av massa kärlek och omtanke.
Det kommer bli ännu finare när väl.
Spjälsängen, skötbordet, gungstolen och
alla tillbehör kommer på plats..
Jag längtar så otroligt mycket.
Danne, hans pappa och morfar har verkligen gjort ett toppen jobb
och som vi alla sa här inne kommer vi få många härligt
ögonblick och minnen i.
Så sant så sant.

Nu skall jag ta mig lite kvälls fika bestående av digestivekex och varm choklad =)


Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe men kan du inte bara vika ner leggingsen lite, så du har resåren under magen? Jag tänker precis som du med amningen när jag handlar kläder! Om man nu kommer kunna amma så är ju skjortor superbra, likaså urringade linnen och koftor man kan ta lite över barnet då man ammar. Sjalar är ju också jättesmidigt att ha och skylla sig lite med :)

2010-08-26 @ 20:27:54
URL: http://a-linn-j.blogspot.com
Postat av: Theres

Jag vet precis hur du har det. Här hade vi hantverkare som dammade ner och hade sig i vad som kändes som en eeevighet. Men det blir fint när det är färdigt och då glömmer man fort :)

2010-08-26 @ 20:54:36
URL: http://thezz82.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Varm choklad är smarrigt! :D

2010-08-26 @ 21:23:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Angelica

Det var så lite så..minns själv hur underbart det var med magen!

2010-08-26 @ 21:54:23
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0