Blandat.

Här är det mys på hög nivå.
Revo skall helst ligga PÅ mig.
Mysigare kan man inte ha det =)
Han känner att sin mamma luktar annorlunda och ser annorlunda ut hahaha.
Det är allt lite hårdare att ligga på mattes mage nu *fniss*

Jag har fyndat lite bebis byxor.
De i blommigt köpta jag på rean på kappAhl jätte billiga var de.
De randiga har jag beställt hua va dyra de va så jag kommer
nog aldrig köpa så dyra byxor igen ;)
De randiga byxorna är ett par byxor som man alltid kommer att spara
som ett minne. Av att de faktiskt har varit riktigt små.

Som ni ser så går jag stenhårt på att det blir en tös.
Eftersom 2st barnmorskor har sagt att det blir en tös så vågar jag
chansa.
Skulle det inte bli en tös så kommer de säkert till användning till
någon annans lilla bebis.
Efter alla kläder som vi har fått ärva och lite som jag har köpt
så har vi nu allt i klädväg för att klä en liten nyfödd bebis.
Jag har en otroligt stor släkt och många vänner som säkert kommer att köpa
massa fint.. Så klädet och saker kommer vi inte vara utan =D

Det finns SÅ otroligt mycket fint att köpa och ge sin lilla bebis men
kläder och fina saker är inte allt i livet.
Kärlek, lycka och hälsa är det viktigaste.
Haha säger jag som köpte ett par dyra bebis byxor haha..


Detta är så Revo:

När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på.
Citat från Nalle Puh.

Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

Jättefina saker :-)

2010-08-08 @ 11:10:54
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0