....

Jag är inte hemma från jobbet för att jag tycker det är roligt eller
för att det är så jäkla skönt som vissa verkar tro.
När man inte ens kan lägga in sin tvätt i sin maskin utan att det skall komma
tårar, när man inte ens kan gå en liten promenad med sin hund utan
att det skall göra ont eller ens kunna ligga i sin säng riktigt gott
det är ingen glädje eller roligt på något sätt..
Jag hade mer ÄN GÄRNA jobbat och tjänat massor av pengar nu innan bebisen kommer.
När inte min chef kan hitta lättare arbetsuppgifter till mig eller när det inte fungerar
där jag jobbar då har jag inget större val..

Just nu känner jag mig inte värd mer än skit..
Revos skit är fan mer värt än mig..

Nu vet jag i alla fall hur jag skall göra och bete mig.
En pratstund med min pingvin Frida P gjorde det hela lite lättare.
Tack gumman.


Kommentarer
Postat av: Bara Sara

Men shit, vad är det för solk som säger eller tror sånt? Ska jag ge dom en riktig smäll? Jag förstår att du inte mår bra gums, och du är sååå bra som håller modet uppe, vilket jag tycker du verkar göra! Önskar jag kunde hjälpa dej! KRAM!!!

2010-08-11 @ 20:51:00
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: magdalena



hejsan.varför e det någon som skulle tro att du vill gå hemma? du e en stark person och du gillar ju ditt jobb. hoppas att allt går bra med dig och den lilla. magen växer fint tycker jag.. kram magdalena

2010-08-11 @ 21:12:26
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skit i de dumskallarna som säger så! Alla är vi värda guld! Så det så!

Kram på dig!

2010-08-17 @ 01:29:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0