Helt otroligt.

Fick ett sånt underbart sms av min underbara storasyster.
Hon fick mig att tänka på några saker.

Gud jag skall bli MAMMA!!
Jag är inte liten längre och när jag ser mina
underbara syskonbarn runt omkring mig så inser jag att
de håller på att utvecklas till vackra individer den ene inte lik den andre.
Det är en sån känslan att se dem växa och följa deras utveckling.
Pojkarna håller på att bli män och tjejerna håller på att bli kvinnor.

Snart skall jag få följa mitt egna lilla barn igenom livet.
Få uppleva livets gåva..
Vilken lyckost jag är.
Jag får gåshud när jag tänker på det.

Månaderna går extremt fort och snart är vi inne i vecka 26..
Just nu känner jag att jag tar allt som det kommer.
Vi har det viktigaste till bebisen och allt kommer komma med tiden.
Jag tänker inte stressa iväg och sitta och pricka av ett schema för att
se till så allt är hemma.
Som måna mammor skriver i sina bloggar så kommer det med tiden.
Man märker vad man behöver och inte behöver.

I helgen är det den traditionella Skönevads marknad alltid samma skräp och skit
men det är en tradition att gå där och titta.
Sen finns det faktiskt de som har fina och bra saker som man kan köpa.
Jag har några saker som jag skall kika efter.
OM nu vädret tillåter vill säga.

Hoppas ni får en riktigt go Fredag med era nära och kära.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Visst är det helt fantastiskt när man tänker på det, att man ska bli mamma! Att man ska få följa SITT barn, se honom eller henne, växa upp!



Att bli mamma är såklart det största jag någonson vart med om och det har fört mig och David så mycket närmare varandra. Jag älskar min son över allt annat och oroar mig ständigt (har aldrig varit den oroliga typen innan) för allt som kan hända.



Ni kommer bli fantastiska föräldrar och få världens vackraste lilla tös!

2010-08-13 @ 15:38:28
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Fanny Nilsson

Bea är jätte söt lika som Ida.

nejnej tjejer blir gammla vid 60:D

2010-08-13 @ 19:18:52
URL: http://fannyamandanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0