Mys.

Gjorde ett jämförelse collage igår när jag var i vecka 17 och som jag är nu i vecka 25.
Det har hänt lite med magen ;)
Heheh minns inte att jag var så smal (eller smal och smal hahah)
Det är så mysigt med den goa "lilla" magen.

Jag fick ett sånt glatt sms av fina Frida P
Inatt blev de föräldrar till en liten pojk *mys*
Han är så gudomligt söt, nu längtar man ju ännu mer till sin egna lilla prick.
Är så glad och lycklig för deras skull.
All lycka till er vännen..

Idag blir det en tur till marknaden med mammi och pappi.
Hoppas solen håller sig kvar.

Om man kanske skall ta tag i disken??
Nä den struntar jag i och sätter på en film istället.

Ha en go dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh fin mage! Tycker min tar tid på sig att växa :P Hon är fortfarande lugn men ibland vibrerar magen till lite. Har ni föresten börjat fundera på vagn? Kram på er!

2010-08-14 @ 11:11:48
URL: http://a-linn-j.blogspot.com/
Postat av: magdalena

vilken skillnad det e. så mysigt med bebis mage..

2010-08-14 @ 14:07:50
Postat av: Pyttianna

Ja visst händer det grejer med magen! :) Den blir bara större och större. Jag tyckte verkligen att den exploderade efter v.30.



Det finns en dag i morgon också, då kan du diska! Filmmys i soffan lät ju lite bättre! :)



Vi har en fårfäll i botten de skall tydligen vara bra för både värme och kyla och sedan har vi vagnstäcke och kudde som liten har haft nu dessa veckor med lite svalare och regnigare väder. Då har vi inga ytterkläder utan han ligger i kläderna han har inomhus och så sätter vi på strumpor och mössa bara. Ett tips är att känna i nacken på bebisen sen, är den svettig så är det för varmt och kall så är det för kallt ;) Svårt det där tycker jag.

Kramar

2010-08-14 @ 22:22:07
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Art By Tina

Oj, ja nu har magen växt till sig rejält. När är den beräknade nedkomsten, du har sagt det förut, men jag har dåligt minne...

2010-08-15 @ 11:07:55
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0