Hon kommer den goda med ljuset

Så mörk är natten i midvintertid
men se då nalkas Lucia
Hon kommer den goda med ljuset hit
hon kommer med hälsning om julefrid
hon kommer med ljus i sin krona

I mörka natten i midvintertid
vi hälsar dig väna Lucia
Välkommen du goda med ljuset hit
välkommen med hälsning om julefrid
välkommen med ljus i din krona

Idag är det lucia mysigt.
Vi missade tyvärr det på tvn men hoppas det går i repris ikväll eller under dagen.
Idag skall massa ärenden uträttas bland annat skall vi till familjerätten och skriva på papper.
Sen en liten runda på stan.

Hoppas ni får en fin dag.

kram


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åhh den Lucia sången är ju sååå fin!

2010-12-13 @ 11:14:03
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: malin

Kunde jag ha kollat på då jag varit uppe mesta delen av natten och morgonen men det gjorde jag inte, försökte få en liten dam att sova...utan att lyckas kan jag tilläga.

Hur sover Jouline på nätterna?



Kram

2010-12-13 @ 12:06:19
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0