13 Grader.

Vad är detta 13 grader varmt ute!!!
Gah riktigt kallt ju. Sommaren är väl inte över än??
Jag stannar hemma måndag, tisdag och onsdag också.
Imorgon skall jag först till sjukgymnasten och sen till doktorn.
Lillan leker karusell i mammas mage.
Igår kväll var det verkligen fullt ös när jag låg i sängen.
Man kunde känna den fina lilla foten tryckas och sparkas mot magen.
Känna hur hon rullade runt och gosade in sig.
Längtar så tills Danne också kan känna sin lilla flicka.
Igår sa han
-Jag skall allt göra henne till en riktig mc tjej =D
Så det blir ingen ridning här inte nope.
OM jag känner Danne rätt så blir det nog massa kross och
massa mini motorcyklar.
Härligt =D
Vi skall ha en tuff liten tjej precis som sin mamma och pappa.
När man låg där och hade det så mysigt och kände alla karusellövningar hon
hade för sig så fick jag en otrolig smärta från ryggslutet ner i ljumskarna och ut i benen.
Poff så var det mysiga slut =(
Men idag verkar hon vilja mysa lika mycket =D

Nu skall jag ta mig en dusch och fixa till mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0