Det är sig likt.

Ryggen och bäckenet är sig likt.
Det är värst när jag går och när jag böjer mig ner.
Jag försöker tänka på hur jag går och hur jag böjer mig ner men
det är inte lätt..
Påminns ju varje gång som det gör ont.
Usch vill verkligen kunna gå och leva obehindrat utan värk och smärta.
Hoppas verkligen att det går över till helgen så att man kan
börja jobba på måndag.

Sommar värmen verkar hålla i sig och det är väl underbart
för alla de som precis har börjat sin semester.
Tror ingen anande att det skulle bli en sån här kanon sommar =D
Jag skulle bara önska att det inte fanns så många fästingar som det finns.
De är otroligt äckliga och helt onödiga djur hua..
Stackars lille Revo som behöver stå ut med de äckel djuken
halsbanden han  har hjälper ju inte alls =(
Det är väl bara att kolla honom och se till att de inte hinner sätta sig.

Nu skall vi mysa till det med film.
Kram.


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja eller hur, man vill inte behöva gå i myrfart eller behöva häva sig upp för stolen varje gång man ska resa på sig .. Känner mig som 75 år just nu :) Mitt onda kan ju bero på UVI, får se vad provsvaret säger sen .. vet inte hur farligt det är? Hoppas du mår bättre snart! Kram

2010-07-23 @ 07:06:49
URL: http://a-linn-j.blogspot.com/
Postat av: Bara Sara

Fy fasen för värken gumman! Är det inget de kan göra åt det? Förutom att du ska tänka på hur du går och står? Jag kan ju inte sånt där, men gör de inget? Synd att vi inte bor närmare, vill ju hjälpa dej! Tänker på dej och önskar er en trevlig helg! Kram

2010-07-23 @ 07:49:58
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0