Höstväder

Igår var det ett riktigt skit väder precis hela dagen.
Jag var hos min sjukgymnast och hon gick igenom hela mig.
Enligt henne så är jag jätte öm på båda sidorna av bäckenet och
har tydliga foglossningar. (öm?? det var ren smärta när hon tryckte och kände hua)
Så jag fick ännu fler order på att inte bära tungt, tänka på hur jag går och aldrig
aldrig provocera fram smärta eller testa mig fram.
Så det blir till att testa bälte och ev akupunktur nästa vecka.
Antingen så håller detta i sig ända fram till förlossning eller så blir det bättre/värre.
Värre??? kan det bli värre!!!!
Så jag tar var dag som den kommer och tänker vara rädd om mig.
Fjant som jag är så tänker jag på pengarna som jag går miste om nu när jag går
hemma =(
Massa funderingar, kommer det göra skillnad på mammapenningen sen? kommer man
klara det ekonomiskt? Massa funderingar har jag.
Sen har jag det absolut svåraste kvar BARNVAGN.
Gah det är en djungel av vagnar sen vill vi inte lägga hur mycket pengar
som helst på en ny vagn så jag kikar runt hela tiden.
Har lite planer och idéer hoppas att de går att lösa.

Efter sjukgymnast besöket var jag hembjuden till Åsa för fika *mys*
Möttes i dörren av hennes goa son och vovve och inne i tv rummet väntade en
super glad liten Moa. Hur kan denna lilla tösen vara SÅ glad hela tiden?
Hon är så enormt gullig hon trivs verkligen med livet..
Efter fika så fick jag gå igenom MASSA bebis kläder som Åsa skulle sänka.
Åhhhh massa fint fick jag så nu kommer jag inte behöva köpa någonting mer i klädväg iaf.
Ev någon mindre kofta/tröja.
Alla kläder var som nya och jag var riktigt förvånad över hur de kunde vara i så fint skick.
Syntes att hon hade varit rädd om dem.
Så vi bugar och bockar för alla underbara kläder de kommer komma väl till användning.
Tack snälla snälla gumman.

Nu serveras det kaffe mumma.





Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken sötis du har i magen:) Såg ultraljudet:)

Ja du får ta de lugnt nu!!

Ha de bra o kram Helena o vovvarna!

2010-07-31 @ 14:49:44
URL: http://www.iws.zoomin.se
Postat av: Theres

Dom hinner ju inte använda kläderna så länge dom små liven så dom borde inte hinna slita ut dom.

Otrevligt det låter med dina problem. Får verkligen hoppas det lättar!

2010-07-31 @ 16:19:17
URL: http://thezz82.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Om jag ska säga något om vagn så är det det att mina vänner har bytt vagn en sisådär sjuttioelva gånger... så den man har först är bra att ha länge med liggdel/sittdel som man kan ha längre fram också och inte lägga megamycket pengar på den eftersom man ändå kommer byta till smidigare vagnar längre fram :)



Det kommer att bli jättebra!! :)



Kramis

2010-07-31 @ 17:26:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0