Vad vore livet?

Vad vore livet utan mina pojkar Revo och Danne.
Utan dem så vore livet inte alls lika roligt.
Om några månader så har vi våran lilla bebis hos oss och våran
lilla familj är komplett.
Livet känns lite konstigt just nu.
Att jag Ida Andersson skall bli mamma till ett litet underverk.
(tror inte jag har vaknat upp ur min dröm än)
Att jag har allt i livet som många människor önskar sig.
Många glädjes med oss och några är bara avundsjuka.
Varför vara avundsjuk??
Varför inte glädjas med oss??
Den frågan ställer jag mig ofta.
Som tur är det deras huvudvärk och inte min =D

Dagen kommer gå i lugnets tecken precis som BM ordinerade.
Ryggen känns bra när jag ligger eller sitter gott men när
jag går några extra steg eller böjer mig på vissa sätt
så hugger det till..
Jag har inte tappat hoppet än att det inte skall gå över.
Dock är det många som säger att har foglossning börjat nu så
kommer det att hålla i sig resten av tiden mer eller mindre.
Det återstår att se..
Nu skall jag ta min stora kopp kaffe och sällskapa Revo ute.

Önskar er en fortsatt trevlig dag och att ni alla har det riktigt gott.
Här kommer några sommar kort som jag tagit.
Det är dags för att trimma Revo men som min rygg är så funkar det inte.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Freda

Lilla söta Pevis.

Om man har foglossning (som är ett skitkul ord, tänker på fogning som man gör när man gör kakel) kan man inte få hjälp av ett bälteliknande grej då?

Tittade på unga mödrar och hon fick ett sånt. Eller så får du be danne hålla om dig hela tiden, mysigt ;)

2010-07-23 @ 14:18:17
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Fanny Nilsson

yes:)

2010-07-23 @ 14:41:34
URL: http://fannyamandanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas att du blir bra snart.. hörde att du var sjukskriven ett tag.. krya på dig..

fina bilder du har tagit lill kille..

2010-07-23 @ 22:32:46
Postat av: majsan

2010-07-23 @ 22:33:22
Postat av: Linn

Tack tack :) Ja klart vi blir bättre! Och om inte annat så är det helt klart värt det!

2010-07-24 @ 11:53:38
URL: http://a-linn-j.blogspot.com/
Postat av: Emelie o Nova

Jg gläder mig med er iallafall :) Tänk vad underbart!

2010-07-24 @ 12:58:42
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/
Postat av: Theres

Om du som gått så långt inte lyckats få det att sjunka in än så finns det nog inget hopp för mig ;) (Är bara i v.14 än så länge.) Stort grattis och hoppas det blir bättre med foglossningen.

Går du hos MVC här i stan?

2010-07-24 @ 21:36:19
URL: http://thezz82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0