Söndag och Regn.

Idag har vi massa mys inne. Lille Revo har lite ont sen en incident med en annan hund
som flög på honom så han ligger tätt tätt intill sin matte med en go filt runt sig.
Gnyr som ett litet barn.
Får jag ett gratis skott så vet jag vart jag skall sätta det. *tssss*
Vissa hundar borde inte få leva tyvärr..

Idag kommer det inte bli många knop gjorda, åka och handla lite plocka lite.
Mysa och gosa och ta vara på tiden tillsammans.

Det känns verkligen att man har en infektion i kroppen som inte vill gå över.
Magen är helt ur balans, näsan bara rinner, eller rinner den inte så är den jätte tät.
Sen att man är höggravid gör ju inte allt bättre heller.
Vart har all min energi tagit vägen??
Jag är knockad klockan 7 på kvällen.
Jag är så glad att alla pärlans kläder är tvättade och att det mesta är gjort.
Skall ju till Ikea på tisdag och köpa det allra sista viktiga.
Som handdukar och lite andra roliga saker, kommer ha med mig
mamma, syster och systerdotter som hjälp.

Jag har ju turen att ha fina svärfar och svåger som kan köpa billigare blöjor till oss igenom sitt
arbete (de jobbar på SCA som gör blöjorna Libero)
Toppen verkligen.

Mina tankar snurrar väldigt mycket runt pärlan nu, hur det kommer bli efter att h*n kommit
hem hur Revo kommer reagera.
Tiden efter att pärlan kommit hem skall vara väldigt lugn så Revo själv får vänja sig vid pärlan,
ingen stress och ingen hysteri.
Hur han kommer att ta det att det är en liten till som behöver matte och husse.
Hur jag som mamma kommer att bli vara, hur D som pappa kommer vara.
Eller jag vet att han kommer vara världens bästa pappa som kommer göra allt för
sitt barn och älska det så enormt mycket.
Detta är det största i mitt liv, en oerhörd stor längtan och lycka som är inom mig.
Det är med tårar i ögonen som jag skriver detta.

Att man kan älska någon så mycket som jag gör innan man ens har träffat det lilla livet.
Att h*n lever  inom mig och växer och är helt beroende av mig.
Jag gör ALLT för dig pärlan, mamma längtar efter dig så att det gör ont.

Jag är stark, jag har glädjen jag är LYCKLIG


Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... det är verkligen sant att man kan få "ont i håret" av bara ångorna, samtidigt är det såå skönt och mysigt att komma ut och träffa sina vänner !

Hoppas ni får en mysig söndag ! Nu ska vi gå över gatan till C´s bror och äta tårta ! Kramar

2010-10-24 @ 14:26:53
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Frida & Wille

ni är jätte välkomna att gosa wille :D haha :D så något blir gjort ;D

Kraaam

2010-10-24 @ 15:06:23
URL: http://willesmamma.wordpress.com
Postat av: Ebba & Molly

Fint skrivet! Lycka till med allt, jag är säker på att ni kommer att bli toppen föräldrar!! :D

Kram

2010-10-24 @ 15:13:04
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja och trots att det är så jäkla nära nu så känns det som att det är långt kvar.

Men snart så!

Vad fint du skriver om dina tankar inför det som komma skall, så jäkla häftigt att få vara med om!

Och vilken fin bild på dig, så vacker!

Önskar en skön söndag♥

Kram

2010-10-24 @ 15:16:12
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Fröken M

det var en mycket god tårta, men jag ghjorde tyvärr misstaget att vara lite hungrig när jag gick dit. Hunger och gradde är ingen höjdar kombo för min mage, men va tusan- man lär av sina misstag ;)

nu blir det soffmys resten av dagen !! kram

2010-10-24 @ 16:05:43
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linn

Heheh eller hur :) Åhh om en vecka har vi bara en enda liten månad kvar! Hur mycket tror du att du går över? Jag tippar på att min tittar fram runt 3-5 december .. fast om jag får önska så blir det kanske mitten på november, inte särskilt troligt dock :P

2010-10-24 @ 17:35:46
URL: http://linnhemme.blogg.se/
Postat av: Fröken M

De finns på scorett för 599 kr :)

2010-10-24 @ 18:36:44
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Frida

Stackars lille Revo då =/



Oh vilken tur du har, blöjor som är så dyrt å tråkigt att köpa. Man behöver ju en del såna hehe.



Åh visst håller ja me dej, otroligt att man kan älska någon som man aldrig träffat så otroligt mycket!! :)

2010-10-24 @ 22:48:57
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Linda

Va fin bild på dej & magen! :)

hoppas att går bra för dej! Kram

2010-11-01 @ 06:22:57
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Så otroligt vacker du är i din mage ida! Jag vill bara önska lycka till inför den stora dagen och ge dej en stor kram. Det var allt för längesedan vi sågs nu! Kram jennie

2010-11-01 @ 10:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0