Tack

Tack alla ni goa människor där ute som ville dela med er av era erfarenheter, råd och tips.
Det är en enda djungel det där med föräldrapenning.
Jag skall i alla fall ta en månad i tagen och se hur det blir.
Alla har man ju olika utgifter och inkomster så man skall ju inte jämföra sig med någon annan.
Tack ännu en gång.

Idag är det tippen dag =D
Slänga massa skräp och byggspill, det skall bli SÅ skönt.
Så jag och Revo skall strax ut och klippa ner lite buskar som skall få äran att åka med idag ;)
Det är bara 12 grader ute och Ida fryser långt in i benmärgen.
Så på med massa kläder och ut och jobba lite..

Skriver lite mer senare.
Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag får försöka lägga upp en bild på mitt nya huvud. krams

2010-10-05 @ 14:24:58
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Ja, visst är det en hel djungel det där. Så svårt att veta hur man skall göra men som sagt det är ganska individuellt.

Hualigen va kallt... Här skiner solen idag så det är ganska härligt ute faktiskt!



Kram kram

2010-10-05 @ 15:21:28
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Passar också på att tacka dina läsare - fick också lite hjälp av alla dina svar i kommentarerna. Men det är ju verkligen en djungel och svårt att veta på förhand. Det är nog att pröva sig fram som gäller!



Kram på dig

2010-10-05 @ 15:24:54
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0