Iám singing....

Iám singing in the rain... Eller nja inte riktigt kanske hahaha.
Regnet öser ner och det är grått ja nästan svart ute.
Så jag och Evo myser inne med MASSOR av tända ljus och kikar runt
hos er alla..
Med en kopp kaffe i handen, ett fint litet hund huvud i knäet och en sparkande bebis i magen
kan det bli bättre? =D
Han hatar regn precis som sin matte så han är nöjd med att få komma ut och göra sina
behov sen lägger han sig mer än gärna i sin mattes knä och bara myser

Igår var svärmor och svärfar här på lite fika. Det serverades blåbärs paj och glass.
Vi hade det så mysigt, vi satt och pratade om huset om den kommande lilla bebisen ja allt
mellan himmel och jord.
De är så enkla och mysiga att vara med.
De kommer bli världens bästa farmor och farfar de kommer göra allt för sitt första lilla barnbarn.

Jag känner mig relativt pigg idag, inte så ont än.
Det brukar bli värre fram mot kvällen/natten men nu skall vi vara positiva =)

Idag är det ju fredag så D slutar ju tidigare.
Vi skall nog ta en vända om stan och jag skall hämta ut lite paket.
Bland annat mitt fina lapptäcke som jag vann på tradera..
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Carro

Levande ljus e bland det mysigaste som finns! Speciellt denna trista, gråa, regniga dag. Ha en mysig helg. Kram!

2010-09-10 @ 13:10:38
URL: http://caaaarrrroooo.blogg.se/
Postat av: Freda

Haha, ja men jag måste ju ha en ;)



Du får gå till en sån där känd kedja och verka dum så får du se hur många olika svar du får ;)

2010-09-10 @ 13:35:25
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag älskar tända ljus! Det är mys på hög nivå! :D

2010-09-11 @ 14:31:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Ida

säng upp en bild på lapptäcket :) dem är så fina.

2010-09-11 @ 17:11:38
URL: http://idahalmstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0