Rullan går.

Idag blev det tidig uppgång.
Känner mig mycket bättre idag.
Förstår inte varför jag mådde så dåligt igår!!

Idag så ringde Bm och frågade om vi kan komma klockan 13 stället för 15.
Så vi har nu ätit lite och skall ge oss in i duschen.
Sen skall jag åka in till stan och hämta ut lite mer magmedicin och hämta
mitt bebis paket på Lindex Ååå va mysigt =)
Sen skall jag åka till Ullared och ta en sväng på gekås med min underbara
mamma.
Jag skall köpa lite dregglisar till Fröken M eller snarare till Viggo =)
Bra att man kan hjälpas åt och ja gör det mer än gärna.
Sen har jag en lång lista som skall bockas av.
Lite till bebis och resten till huset.
Jag har hört ryktas som att de har en skötbords bädd med barbapapa och då
kan ju inte jag hålla mig. Förälskad i barbapapa som jag är.
Så skall min fina mamma se om hon hittat en fårfäll till våran pärla
som vi kan ha i vagnen i vinter och inne för den delen.

Åh snart skall jag få lyssna på min pärlas lilla hjärta *kärlek*
Wieee idag går vi in i vecka 29 magbilder och info kommer ikväll.

Skriver mer senare.
Puss puss

Finaste krulliga pojken i mitt liv..


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Låter som en mysig dag =) Vad har ni valt för vagn?

2010-09-08 @ 12:10:49
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Jessica

(svar) Ja dte var gott :) haha.

Fiskgratäng lät ju också himla gott. Blir alltid missltyckat när jag ska göra fisk :P



Då var det nog de handdukarna som jag också beställde :) Är jätte nöjd med dem, tycker att de är super fina :) Fast dusch handduken var lite liten, speciellt när man har en stor mage haha

2010-09-08 @ 12:29:49
URL: http://jayde.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Åh, du är såå himla go !! :) Jag tror skåpet kann bli en riktig hit med lite "upp-piffning" :)

Lycka till hos bm och ha en toppen dag !! kramar

2010-09-08 @ 12:41:07
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej Ida!! skönt att veta att alla mår bra och du (ni) växer och frodas!!

Tänkte Smsa dig nu, men jag ORKAR INTE gå till telefonen.. som ligger någon stans... så därför skriver jag här...



hmm... och jag ville inget heller... haha.. ehm... ville bara kolla läget...

kram Bea

2010-09-08 @ 13:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0