Babymassage.

Tack alla ni för fina kommentarer om korten i föregående inlägg.

Idag var vi på vår allra första babymassage, förra gången var vi ju sjuka.
Åh så mysigt det va.
Jouline älskar att bli pysslad med så detta passade henne perfekt.
Hon trivs allra bäst när hon får ligga på sin filt och bara vara.
Sparka, fäkta och leva livet =)

Efter lite babymassage åkte vi inom ica och köpte lite fika, för att sen bege
oss hem till svärmor och svärfar.
Vi myste i massor och satt och pratade om kommande planer *spännande*
Vi alla längtar som tokar. SNART SNART SNART!!! =D

Nu är vi hemma igen, om en stund kommer farbror Linus, kusin Zeke och "faster" Marie på
lite fikamys.

Igår var Jouline JÄTTE ledsen =( Ville inte alls vara själv, ville bara vara hos mig.
Helst ville hon ligga på min bröstkorg och jag blir ju varm.
Hon lugnade sig lite på kvällen men när D hade åkt till jobbet så började hon igen.
Så inatt har jag sovit mestadels i dvala med en liten Jouline på bröstkorgen.
Peppa peppa så är hon på bättre humör nu.
Så ikväll blir det tidigt i säng, hoppas att hönan vill detsamma.

Imorgon skall vi träffa föräldragruppen igen för att träffas med alla bebisar =)
Jag passade på att boka in återbesök hos BM också, perfekt att slå två flugor
i en smäll.

Nu skall jag plocka i ordning lite här hemma.
Kram


Kommentarer
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Planerna lät spännande för världens mest nyfikna jag;)

Åh babymassage underbart!

2011-02-16 @ 15:13:59
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Nu blir man ju jätte nyfiken på vad som är på G! ;)

Roligt att ha något kul att se fram emot!!



Kram kram

2011-02-16 @ 15:17:27
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Naw, sikken sötis :) ♥

2011-02-16 @ 18:39:44
URL: http://caroflina.se
Postat av: Sara

det låter riktigt spännande, nu blir jag ju nyfiken på vad som är på gång!



2011-02-16 @ 20:44:56
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0