Mammas tös.

2 månaders kontrollen gick jätte bra.
Läkaren tyckte hon va jätte fin.
En lång liten söt tös.
Hon skrattade och log massor åt honom. *mys*
Du måste vara stolt över henne sa han .
OM???
Hon är världens finaste och goaste lilla tös.

Hon är nu 59cm och väger 4550g. Härligt äntligen har hon kommit upp till
4500 och lite över =)
Som vi har kämpat. Duktig tjej fortsätt så.
Hon sover bra, äter bra, är en helt underbar liten tös.
Det är inte bara som jag säger utan hon är verkligen det.

Efter BVC så mötte Joulines "faster" oss utanför apoteket.
Snäll som hon är så hjälpte hon mig att bära Jouline när jag köpte hennes mat.
Vi åkte hem till oss och fikade och myste.
Blev även lite kvällsmat hos oss =)
Jätte mysigt.
Jouline fick 8 veckors present av dem, den lilla tösen är redan otroligt bortskämd.
Hon fick en jätte söt liten dress. Tack snälla ni.

Så Jouline och Marie har myst massor ikväll.
Jag är så glad och lycklig över att hon har sin släkt nära sig och att det är så
otroligt många som bryr sig om henne och tycker om henne, det värmer mitt hjärta.

Jouline har varit lite gnällig ikväll, inte kommit riktigt till ro.
Lite magknip och massa rapande.
Men efter lite mys på mammas bröstkorg så blev hon go igen.

Imorgon är det Fredag, denna veckan har gått i rasande fart.
Snart åker D till åre så vi skall vara själva en vecka.
Det kommer gå toppen, få längta efter varandra är aldrig fel.

Nu blir det lite kvällsmys sen sängen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint du har i din header nu!

Tycker det babygymmet är riktigt bra, Lova älskar att ligga där och slå och fäkta.

Jag har inte gjort nåt speciellt med nallarna, de satt så när jag fick den. Själva bågen går att ställa i olika lägen så att den kommer närmare henne om det var det som du menade kanske?

Hoppas du blev nåt klokare....jag är ju inte världsbäst på att förklara märker jag...

Kram♥

2011-01-20 @ 23:42:11
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Ida Thorsell

Ja det är en del som behövs :)

2011-01-21 @ 06:32:07
URL: http://februarymum.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Det där med stora armar kan du lugna dig med. Jag har själv samma "problem", men ju mer jag tränade dem och med tyngre vikter ju fastare och mindre blev dem. Visst, i början känns det som att de blir vulgära och manliga, men det rättar till sig. Styrketräning formar din kropp!!

2011-01-21 @ 08:06:40
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Oj jäklar..det kan man kalla träning!



Skönt att vägning och mätning utav lilltjejen gick bra! Hon och Kevin är nästan exakt lika stora...Han vägde ju bara 4555 gr sist och var 59,5 lång!



Hoppas ni får en fin helg! KRam

2011-01-21 @ 10:05:15
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du hade oxå vart skit snygg i en sån =)

Jodå tack gumman men nu är vi friska, men vi ska inte hem till nån idag eller så, låta d gå nån dag till.. Ska dock storhandla idag!! =S

Härligt att hon gått upp i vikt nu! =)

KRAM

2011-01-21 @ 10:05:24
URL: http://atmz.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad fin din header har blivit.

Härligt att Jouline hade gått upp i vikt! Ja det där med storlekar är svårt att veta, nu använder Cornelia 62 och på vissa plagg 68, så jag räknar med att hon kanske har 74 som minst i sommar, kanse till och med 80. Men som sagt var allt är bara chansning.

Det jag köpte på rean är sånt som hon snart kan ha, det är bara dem där bikinitrosorna som vi inte vet, men annars får hon ha dem på badet.

2011-01-21 @ 15:02:18
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0