Vill shoppa lite.

Punkt slut för massa tråkigheter här på bloggen..
Nu skall den fyllas med glädje och mys.

Varför inte lite H&M shopping till lillan =)
Massa massa fint.
Nu är det slut på att shoppa i stl 56 utan nu ger vi oss på stl 62.
Lillan har ju så långa fina ben inte konstigt att hon redan är 56 lång =)



Jouline har inte bara rosa och flickkläder utan även lite pojkkläder =)
Hon kommer nog alltid att vara lite pojk/flickig.
Eftersom hennes far vill att hon skall köra cross och jag misstänker att det kommer
stå en minibike i garaget på hennes 1 års dag =D

Nu skall vi krypa under täcket och mysa..
Tur att det bara är lördag idag så jag får ha D hemma HELA dagen imorgon också *mys*

God fortsättning på det nya året.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh tack så mycket!



Vilken fin bild på dig i din header, jag har inte sett att du gjort om innan, snyggo där!

Hoppas ni hade en skön nyår, vi tog det bara lugnt och Lova sov sig igenom hela nyårsafton.



Många kramar♥

2011-01-01 @ 14:51:37
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Diana

tröjan med öron är jätte söt, ville har ju något liknande=)

2011-01-01 @ 15:16:37
Postat av: Linda

Ååå det finns så mkt fint, vi håller på o fixar i barnrummet nu,hur mysigt som helst verkligen! Kan inte sluta att gå in där hehe..



Ja dessa bristningar de kanske dyker upp ändå;)

Nu är det inte långt kvar tills 6 mars!

2011-01-01 @ 17:33:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: frida

Jaa hihi.. kändes som de va igår du fick :P



Ja nu får de bli massa mag bilder tagna här hemma.. nu vet man ju inte när den försvinner ! :P



Oh så många gånger ja vart inne och kollat på HM på deras vår nyheter både till mej å lilleman.. så jäkla mycket snyggt å man vill bara säga klick klick .. farligt!!! :P

Härligt när de kommer in lite glada färger igen :D



2011-01-01 @ 18:59:16
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Oj, har man BF i slutet av januari skulle man nog ändå känna sig rätt säker på att få på "rätt" sida årskiftet men tydligen inte :) Jag var mer orolig för det i början, men nu på slutet hade jag inte brytt mig om hon kom på självaste julafton ;) Fast det är klart att nu när vi väl är här så är det nog roligare för henne i framitden att vara först istället för sist :)

Men nu får hon gärna skynda på ut!



Visst har H&M fått in massor av fint! Vet redan att vi har lite för lite kläder men jag vill vänta med att köpa mer tills hon kommer ut så jag ser vilken size hon har tänkt att vara!



Kram och gott nytt 2011!!!

2011-01-01 @ 19:48:03
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Åsa

Den jeans kjolen med fjäril fick moa i julklapp! As fin!

2011-01-01 @ 21:23:12
URL: http://atmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0