Goda vänner.

Denna dagen har gått riktigt riktigt fort.
Så går det när man sover bort nästintill hela förmiddagen =P
men skönt va det.

Det är så underbart att vakna upp till en glad liten tjej som fnittrar.
Mammas och pappas fina ögonsten.

I eftermiddags begav vi oss hem till Johan och Diana och lille Caspian för att
fira Dianas födelsedag som är på måndag(hmm hoppas jag skriver rätt nu =P)
Och för att fira Caspians namn.
Jätte roligt att få vara med vid ett sånt fint tillfälle.
Så tack vänner för en trevlig eftermiddag, hoppas ni tyckte om presenterna.

Jouline var på ett strålande humör ända tills kaffet skulle serveras.
Nähe då fick hon nog så jag fick slänga i mig en tårtbit och bege oss hemåt.
Jag tror inte ens vi hann ut till vägen innan hon somnade som en stock.
Vaknade hemma för att dricka en flaska välling för att sen somna om så gott.

Jag har helt glömt av att vi nu gått över till en annan gröt.
Från Sinlac

Till Enago äppelgröt

finns även i banansmak.


Den känns matigare än sinlacen och Jouline älskar den.
Vi gör även välling på Enago då inte J tycker om den mjölkfria vällingen som finns.
Hmm jag hade inte heller velat ha välling som smakar fisk BLÄÄÄÄ


Så två-tre matskedar Enago i ersättningen, blir som den perfekta vällingen.
Toppen tycker både vi och Jouline.

Jaha där var den kvällstystnaden slut =(

Kvällen och natti på er..

Kram

Kommentarer
Postat av: Babydjungeln - Tävling pågår

Alice fick också Enago och var hur nöjd som helst :)

2011-07-24 @ 10:39:47
URL: http://www.babydjungeln.se
Postat av: Freda

Haha skitunge! :P

2011-07-24 @ 15:02:40
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Min lilla kille är inte så förtjust i vällingen heller. Ska testa äppelgröten. Men har du i några matskedar direkt i flaskan? Om du tex. gör en 180 flaska, har du då i 6 mått som vanligt och sen några matskedar gröt? Kram Elin

2011-08-03 @ 22:38:54
URL: http://www.mingatapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0