Sorry..

Sorry för sen uppdatering. Solen har skinit och vi har varit ute jätte mycket =)

Babysimningen i fredags gick jätte bra, så otroligt mysigt och Jouline älskade det.
Hon sprattlade och hade det riktigt roligt men efter 30 min så
var hon helt slut. (kursen är bara 30min åt gången)
Dock var det inte lika roligt i omklädningsrummet efteråt.
Hmm 10 mammor som hade badat med sina små och 10 nya mammor som
skulle in till bassängen och två duschar, hmm behöver jag säga något mer??
OCH 30 grader varmt PHU.
REN KAOS.
Vi ser redan framemot nästa gång och nu vet vi ju hur vi skall göra
för att det skall gå snabbt i duschen och i omklädningsrummet.

Jag valde att duscha av Jouline och få henne ren och torr och duscha själv hemma sen.
Tacka gud för att jag hade med mig Marie..
Tack snälla du att du hjälpt till.
J somnade som en stock i bilen och sov hemma till 21 då jag fick väcka henne
så hon fick äta lite mat.
Jag och Marie hade fredagsmys här hemma hos oss.
Massa skratt och god mat (pizza) =)

Lördagen spenderade vi med Jessica på en promenad mys på stålboms
där vi sen träffade Susanne och hennes lilla familj.
Så roligt att träffas och få se hennes lille pojke och hon fick se min guldklimp.

Kvällen spenderade vi hos Marie och Zeke med ännu godare mat än
i fredags, vi kikade på film och myste riktigt mycket.
Lilla fröken sov igenom HELA lördagen.
Hmm helt otroligt så mycket har hon inte sovit sen hon föddes.
Ändå har hon sovit toppen inatt.

Solen skiner idag också, så underbart men vi hinner inte vara ute idag.
Skall hem till min svägerska och planera inför festen och sen åker vi
hem till min mor och far.
Får passa på när man ändå är där.

Nu blir det kaffe och söndags mys.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Roligt att hon gillade det!

Å ja,det är lite bökigt efteråt.. :D

2011-03-06 @ 13:55:51
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Åh det låter mysigt trots lite stök efteråt! Ha en fin söndagkväll!

2011-03-06 @ 21:16:53
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0