Buzza Natusan.

Som ni säkert vet så är jag ju en Buzzador och just nu så Buzzar vi Natusan.

Jag har alltid varit så torr på mina ben men INTE längre, efter varje dusch så

smörjer jag in mina ben med natusan baby oil och mina ben blir helt underbart lena.

Går även en droppe eller två till övriga kroppsdelar.

Den är verkligen toppen, går fort in i huden och gör den så mjuk.

Jag smörjer även Jouline morgon och kväll med natusan oil, och

använder alltid lite vatten och olja när jag tvättar henne tex,

när hon har kräkts eller när hon har gjort nr 2.

Det är otroligt viktigt för mig/oss att vi använder en bra och hudvänlig produkt till vårt

barn och natusan uppnår alla våra kriterier.

”Med omtanke för livet”

Vill du också bli en buzzador helt gratis klicka HÄR!!



Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - Mamma till My ♥

Buzzado är så bra :D

2011-05-05 @ 10:29:06
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0