Stjärnan i mitt liv.

Dagarna går så jäkla fort, jag hinner inte uppdatera här på bloggen.
Våra senaste dagar har innehållit student för Julia i Källsjö, med god, mat och tårta. Jouline hann bara sova i 45 min (vanliga fall så sover hon ca 2 timmar på eftermiddagen) men varför sova när man kan missa allt roligt.
Jag tänkte nu blir det en gnällig och ledsen tjej vi får men ICKE då hon höll igång från 16-23 utan en tår alla var lika förvånade som mig och Danne.
Vi har även varit på skolavslutning i Asige för min systerdotter Hanna (Joulines gudmor) efteråt åt vi tårta hemma hos syrran.
Sen har dagarna rullat på, Jouline har ju hunnit fylla 1½ år helt sjukt.
Hon är en helt annan liten tjej, det har hänt så mycket i hennes utveckling.
Hon försöker sätta ihop ord, hon försöker berätta saker för en.
Hon gör exakt som en annan gör en riktig liten härmapa.
Hon observera allt  som händer runt henne, hon studera hur saker fungerar och först nu har hon blivit intresserad av barnprogram. Allra roligaste är Handy Manny eller vad han heter, en liten kille som är snickare där alla verktyg pratar, massa sång och fina färger.

Jag har tyvärr inte mått så bra den senaste tiden :( har haft ont av mitt magsår igen :'(
Äter lite tabletter och  försöker ta det lugnt, ta var dag som den kommer och inte göra massa måsten.
Så dessa dagarna har jag faktiskt inte gjort ett enda måste jag har bara njutit av dagarna med J bara varit helt enkelt.

Klockan är strax 22 och jag skall faktiskt ta och lägga mig, tråkigt när det är lördag men min kropp behöver det.

Fortsatt trevlig helg på er.






Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Kira

Klart man inte kan sova när det är galaj, man kan ju faktiskt missa något roligt eller gott. Hihi!



Sv: Haha, härliga barn :) Kira älskar att bada hemma, men i badhus eller hos andra är det inte alls lika kul. Förstår inte riktigt varför. Kram

2012-06-18 @ 12:03:23
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0