Blåst!

Det är ynka 6 grader ute och snålblåst. Så nu lär nog alla som gnällde över värmen vara glada. Fyyy fan. Jag vill ha tillbaka den Goa värmen och den underbara solen.

Idag har jag varit ledig är hör och häpna så är jag ledig i tre dagar :D
Förmiddagen spenderade vi hos Åsa med familj barnen lekte så mysigt ihop.
J snubblade och slog pannan i deras stengolv. Ja så går det när man inte har koll på fötterna.

Imorgon skall vi ha mys med bästa Hanna. Tror det blir Gekås eller Varberg, det får vädret bestämma.
J behöver taigts och tunna långärmade tröjor och jag behöver linnen.

Det där med att vara snäll och fråga innan man handlar skall man tydligen inte göra. Skita i andra och bry sig om sig själv verkar vara det enda rätta.

Over and Out.


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Ja, jag saknar också värmen, lite granna :)



Nä, men stackars lilla tjej!



Hoppas ni får en trevlig dag imorgon!

Kramar

2012-05-29 @ 20:24:58
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Freda

Det blåste allan igår. Kunde knappt hålla mig kvar på cykeln ;)

2012-05-30 @ 05:08:27
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Helena och klara

Låter som ni haft en mysig dag! :) åå om ni ska till Gekås så får ni leta upp mig :) jobbar idag :)

2012-05-30 @ 07:03:48
Postat av: Ida

Det skall vi göra Helena :)

2012-05-30 @ 10:57:22
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0