Kämpig dag.

Lillan fick jag väcka kl 09 idag, hon somnade kl 17 igår helt slut i 40 graders feber.
Hon fick sprutan mot mässling och rödahund förra veckan i söndags hade hon lite prickar på kroppen och så nu kom febern :(

Hon har reagerat på ALLA hennes sprutor som hon har fått, hög feber ett par dagar efter, så hädan efter kommer jag se till att jag eller D är lediga efter hennes andra sprutor.

Så idag har det varit mammigt, gnälligt och ledsamt. Hon har bara velat vara i min famn hela dagen och har
inte jag haft henne i famnen så har hon suttit på min höft medan jag har gjort mat och plockat  här hemma.
Mat har hon inte velat ha, tre flaskor välling och en festis har hon fått i sig.
Nu ikväll så somnade hon kl 19 och jag har en svag känsla av att hon kommer vara orolig inatt.
Jag själv har suttit i soffan alldeles själv, jag behövde verkligen det, egentid och ingen som hänger en i benen.
Jag älskar henne över ALLT annat, hon är mitt allt men när hon blir sjuk så är det bara mamma som gäller och då blir man helt slut och mör i kroppen.

Hoppas hon piggnar på sig för imorgon kväll så börjar jag min jobbhelg, jippie NOT.
Bara att le och vara glad för att man har ett jobb att gå till.

Sen snälla sol kom tillbaka och gör så det blir varmt och skönt igen speciellt nästa vecka när Julia tar studenten.
Allt blir till det bättre om bara solen skiner :)

NU skall jag kika på tv och hänga tvätt sen väntar en go säng.







Kommentarer
Postat av: Helena och klara

Ush och fy för sprutor!! Klara fick juh sin idag så nu går man vara och väntar på febern :( vill inte! Hoppa lillan blir brasans igen! Tänker på er!

2012-05-31 @ 20:33:22
Postat av: Ida

Räkna med att det kan komma efter 5-14 dagar :(

Tack söt

2012-05-31 @ 20:37:39
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till My född - 11

Stackars liten och reagera så på sprutorna. My har aldrig reagerat nåt på sprutorna, får se hur det blir när hon får 1,5 års sprutan. Hoppas fina J är piggare imorgon och att natten blir lugn.



Stor kram till dig, underbara mamma :)

2012-05-31 @ 21:21:44
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Malin | Mamma - Mode - Träning

Åh, ja, hej Ida :) Jag har tappat så många bloggar som jag följde förrut, där ibland din, tiden räckte helt enkelt inte till. Men superskoj att höra från dig igen.



Hoppas hon kryar på sig snabbt nu lilla vännen. Snart dags för Jolie att ta de där sprutorna med - jag gruvar mig!



Kram på dig!

2012-06-01 @ 13:03:55
URL: http://malinsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0