Hmm..

Vaknade klockan halv 10 när D gav sig iväg med mcn.
De skulle nämligen ut på en lång runda idag.
Hade mer än gärna följt med men det får väntas till nästa vår/sommar.
Vaknade av en hiskelig huvudvärk så jag drog täcket över huvudet och somnade som
och vaknar inte innan 12 HERREGUD 12!!!!!
Så nu känner jag mig mer bakis.

Känner mig lite halv hängig, kroppen är seg och ännu segare är mina ben.
Det känns nu i kroppen att man bär på en liten till.
Jag är så varm på nätterna att jag bara ligger och vrider mig.
Så är det inte för att jag har så jäkla ont så är det för att jag är varm.
Gnäll gnäll gnäll IDA Jajaja gnäll på bara =S

Jag skulle ju begett mig till Gekås idag för där lockade en sak men låter
bli det idag, det är ju öppet imorgon också så då kan jag åka dit =)

Lille Revo är på gott humör som vanligt.
Just nu ligger han och biter på sitt lördags ben.
Hahah ja ni hörde rätt han får ett nytt ben att bita på varje lördag.
Det håller inte ens i en vecka =S
Bit på säger jag så håller det borta all äcklig tandsten på honom.

Jag skall göra mig en stor kopp te nu och bara vara.

Kram på er alla solstrålar. Ni vet väl att JUST DU är betydelsefull och vacker!!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Nej, men herregud, klart jag inte blir besviken !! Jag är bara jätte tacksam om du kollar när du kommer dit när det än blir !

Krya på dig !! Kram

2010-09-04 @ 13:24:53
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ha en fin dag idag :D Hoppas att solen strålar i eftermiddag :D Kram C

2010-09-04 @ 13:36:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0