Tidig morgon

Idag vaknade Jouline klockan 06,00 inget ovanligt alls hon brukar vakna runt 06-06,30.
Dock hade hon bestämt sig för att vara JÄTTE glad och hade inte alls planerat att somna om.
Vi låg i sängen och diskuterade lite granna. (hon hade jätte mycket att berätta för sin mamma)
Hon är så söt när hon formar sin lilla mun och blir alldeles röd om ögonbrynen för att hon
anstränger sig så för att få fram ljud.
Efter massa mys och lite mat i magen så tappade jag upp ett bad till henne.
Det kunde ju inte bli en bättre morgon, sen somnade hon som en stock, glad,mätt och ren och fin.

Så jag tog på mig kläder och gick en långrunda med Revo medan D åt frukost.
Nu sover alla utom jag som sitter här och kikar runt.
Jag skall snart bege mig till en jobbarkompis och sen blir det en tur på stan.
Ja just det idag får man ju sin mammapenning det betyder ju att alla räkningar skall betalas =S
Hualigen usch någon som vill ha våra ;) Äsch kom igen nu bättre erbjudande kan nu ju inte få ;)

Lite kaffe på detta så kan ju inte min dag börja bättre.

Nu älskar jag mitt liv, jag har de vackraste människorna i mitt liv
och den finaste familjen som man kan önska sig.

Några rader ur Lotta Ahlins välkommen till jorden.
Det var den vackraste dagen i mitt liv
Den morgonen du såg på mig
Och jag kände mig
Så stolt som en människa kan bli
Den morgonen du såg på mig... och jag på dig


Kommentarer
Postat av: Jenny & Allice

Ha ha de dära disskutionerna kl 06:00 på morgonen känner jag igen, inte lika populärt hos mamman dock ;) Men sååå mysigt :)

2011-01-26 @ 14:55:34
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no
Postat av: Linn

Så härligt att läsa hur lycklig du är :)Kram!

2011-01-26 @ 15:00:00
URL: http://linnhemme.blogg.se/
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Ja vi får tycka riktigt synd om varandra och kurera oss ordentligt;)Ush jag snyter mig så jag tror både bebis o hjärna skall ploppa ut,haha!

Underbart med en fungerade data igen gumman!Nu är det snart fredag igen!!

Lovely!

2011-01-26 @ 19:02:36
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda-Blivande Mamma

hihi kika till höger i min blogg vem som är där;)

Puss!

2011-01-26 @ 20:09:54
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Fanny Nilsson

heej ida :) jag tänkte bara fråga när passar det för dig att vi bokar? :D eller vad man kan kalla det :) tänkte bara på en sak och det var att nästa helg kan jag eller hanna inte och inte nästa igen för då åker vi jue skidor, men söndag denna veckan kan du då ? ska höra med hanna imorgon i skolan också när hon kan :) kram

2011-01-26 @ 20:20:46
URL: http://fannyamandanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0