Konstig.

Känner mig lite konstig och har känt mig de senaste dagarna.
Vill helst sova och inte göra någonting alls.
Alla proverna hos barnmorskan var jätte fina så det finns inget att klaga på där inte.

Har precis beställt lite böcker som jag skall ta och läsa och fördriva tiden med.
Känner mig mest i vägen hela tiden och som en person som man måste ha med sig
fast man inte vill..
Kanske bara är en dum tanke från mig.
Lätt att man sitter och tänker lite för mycket när man är hemma.
Hoppas att böckerna kommer fort så jag kan glida in i bokvärlden ett tag =)

Nu blir det natten här hos oss.



Kommentarer
Postat av: Malin

Hennes böcker är kanon:D har precis läst ut alla,vill bara ha fler=)

2010-08-11 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0