Regn och rusk.

Det regnar som bara den ute..
Revo vill absolut inte gå ut, vem vill göra det??
Så vi passade på med att gå ut när det var uppehåll.
Lite lek med boll och bus så var han nöjd.
Han ligger nu uppkrupen i soffan som en liten boll
Han är så söt när han lägger sitt fina lilla huvd såhär på sne.
Mitt hjärta smälter.
Han kommer bli världens bästa storebror.

Min bror har fyllt 35 år så jag skall dit ikväll på lite kalas.
Det blir väldigt lugnt för mig. Jag skall sätta mig på en god plats och inte röra mig ett skvatt har jag tur så får jag en liten mysig liten Alice i knäet så man kan mysa riktigt mycket.

Tur att man ligger på + sidan när det gäller barn =D

Jag har vikt alla fina kläder till bebisen som vi har fått av nära och kära. Så jag skall köra hem dem till mina svärföräldrar nu när vi skall renovera så inte de blir smutsiga i onödan.

Jag tänker inte göra massa måsten utan ta allt som det kommer. Känns att vi har fått ordnat det mesta för bebisen. Så nu skall jag bara njuta av tiden som blivande mamma och låta allt komma i sin gilla gång.

Pratade med en nybliven mamma på förlossningen som satt och höll sitt lila knyte. Hon sa att hon var exakt lik mig oroade sig och planerade och fixade massor inför den kommande bebisen. Hon sa att allt kommer komma med sin tid och att allt faktiskt inte behöver finnas där precis när bebisen kommer. Hon fick mig att tänk om lite.

Jag har en underbar mamma, svärmor och Dannes mormor som gör så mycket för oss. De gläds så mycket för den kommande lilla bebisen så de vill pyssla och fixa massor och inte mig emot.

Jag skall försöka mig lite på den roliga tvätten som vill hängas upp Danne fixade lite igår, det märks att han har "vuxit" in mer i rollen som blivande pappa. Han kommer bli världens bästa pappa som kommer göra allt för sitt barn. Det är med glädje och lycka att se att det är vårt lilla barn. Mitt och Dannes♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa

okej, riktigt fint. :) När jag får barn så ska flickan heta Elsa och pojken Hugo! fina namn de!

2010-08-06 @ 13:10:29
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Linnéa

aa, och så beror det ju på vad barnets pappa vill också. :)

2010-08-06 @ 13:21:08
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej! Nej vad trist att ni har regn, här skiner solen men tror det är påväg lite sämre väder åt vårt håll .. Ja självklart är det okej :) Kram!

2010-08-06 @ 19:35:04
URL: http://a-linn-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0