Saknar.

Satt innan och lyssnade på lite musik och som vanligt så
tänker jag hiskeligt mycket.
Jag saknar en bästa vän.
En vän som jag kan lita på till 110%
Som jag kan lyfta luren och ringa och gråta en tår för
eller för att ringa och skratta med.
Kunna umgås med och bara sitta och vara tyst med.
När jag väl tänker efter så har jag massa vänner
ingen nämnd ingen glömd.
Dock ingen sådär speciell person som står mig så nära
och kan mig som en öppen bok.
Som direkt kan se vad som står på.
Jag hade en gång en sådan vän men som jag miste, det gör
fortfarande fruktansvärt ont.
Jag kommer aldrig glömma det vi hade, ingen kommer någonsin
att förstå vad vi hade.
Varför gav jag upp så lätt?

Jag fäller en tår när jag skriver detta.

Nu när jag/ vi väntar barn så hade det varit så skönt
att kunna ha en axel att kunna gråta ut mot, en famn att krama hårt.
Jag har Danne och jag delar otroligt mycket med honom,
som ni säkert förstår så är det/ hade varit skönt att kunna ha en
bästa vän och prata om de där sakerna som man inte kan prata med sin
sambo om.

Eller är det kanske så att jag aldrig kommer ha en sådan vän?

Jag har så otroligt mycket att vara glad och lycklig för men det är
en bit i mitt liv som saknas.

Bara ord från en babblande Ida

Kommentarer
Postat av: jossan

Hejsan ida!! En sådan vän saknar jag med. dom växer inte på träd. :( Jag kommer aldrig ha en sån vän pga rykten och skit om mig och för att folk ser mig som en annan person än vad jag är :( Förstår hur du känner dig så har jag känt ibland. ofta. Kram

2010-08-26 @ 23:06:39
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Såna vänner är ovärderliga, jag hoppas att du en dag springer in i just en sån vän! =)

Kramis

2010-08-26 @ 23:12:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Art By Tina

;(

2010-08-27 @ 08:14:09
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Bara Sara

=(

2010-08-27 @ 09:35:05
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Anna - Gravid ♥

:-(...



Ja GLAD blev jag. Hde helt å hållet glömt bort att jag var med och tävlade!



kramen

2010-08-27 @ 10:41:15
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Fröken M

jag förstår hur du menar och du är nog långt ifrån ensam om att känna så ! Jag har många vänner, men ingen jag litar på till 110%. Däremot har jag C som verkligen står vid min sida i vått och torrt. Den bästa sambo och pappa man kan önska sig :) KRam

2010-08-27 @ 11:00:03
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vet precis hur du känner dig, skulle också vilja ha en sån vän..



Kramar

2010-08-27 @ 11:35:21
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Frida & Wille ;)

Du kan alltid lyfta luren och ringa mig, du får gråta mot min axel när du vill eller bara skrika och gapa mot mig när du känner att du vill skrika ut lite ilska! Oavsett vad som sker vännen så ska du veta att jag finns här som stöd för dig! oavsett!! Du är en fin människa som jag är väldigt glad att jag fått lära känna!



Massa styrke kramar!!!

2010-08-27 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0