Snart nytt år.

Då har vi snart ett nytt år.
Detta året som har gått har varit det mest spännande häftiga och underbara år.
Våran fina Jouline föddes den 25/11. Så November är våran månad.

Först vill jag ha en sak ur mig så jag kan börja på ett nytt år.
Man kommer inte hit och sitter och är skit trevlig mot oss och sen går och snackar
massa skit bakom ryggen på oss.
Varför ens komma? Varför ens slösa pengar på en present till Jouline?
Va det för att hitta ännu mer fel? eller va det för att du bara är så äckligt nyfiken?
Usch jag ryser av att tänka på hur falsk du är.

För mig spelar det ingen roll om du nu vill spendera en massa tid på att snacka skit om oss
och på peka ALLT vi gör. För du själv är ju perfekt.
Bara så du vet, snart biter det dig själv i röven. Snart står du där och kommer få förklara
ALLT som du har spottat ur dig. Jag väntar bara på rätt ögonblick när du minst anar det..
Så va beredd på att hitta på massa bortförklaringar för det kommer DU behöva.
Jag är inte längre rädd för dig, du styr inte längre mitt liv.

Vet du va?? Jag lever inte i en fejkad lycklig bubbla, för jag ÄR lycklig.
Du borde leta lite mer sann information och prata direkt med oss istället för
att tro massa.
Ett riktigt GOTT NYTT ÅR PÅ dig för det lär du behöva.
Punkt slut för detta.

Så mina andra blogg vänner och ni andra som läser.
Detta är MIN blogg och jag öppnar mitt hjärta och mitt liv för er.
Jag kanske borde stänga ner den och inte längre dela med mig av mitt/vårt liv.
Jag skall ta mig en ordentlig funderare.

Vi Önskar er ett riktigt härligt gott slut & ett gott nytt år.




Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Vill gärna att du fortsätter blogga så att jag ska fortsätta titta in här och ta del har din lycka!

Massa kramar

2010-12-31 @ 13:07:15
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka idioter det finns... jag vill jätte gärna att du fortsätter att blogga, skulle sakna dina inlägg.



Önskar er ett riktigt gott slut och gott nytt år!

2010-12-31 @ 13:54:39
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas inte att du slutar blogga, det ska ingen få bestämma över.



Hoppas att allt löser sig med vad som nu än hänt, kramar till dig!



Gott Nytt År♥

2010-12-31 @ 16:06:08
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Frida

Du, Du ska absolut INTE sluta blogga! Din blogg är typ den enda jag följer dagligen ;) Till och med Anders läser din ;) haha :D



Du ska ju inte ta skiten, bara ignorera. ;)



Bara för vi har världens bästa barn och gubbar ;) Kan ju inte vi hjälpa ;P

2010-12-31 @ 16:32:34
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0