Helgen som va.

Nu så är man hemma i sin lugna vrå igen.
Jag och Revo har varit hos mina föräldrar i helgen.
Fredagens kväll spenderades ute i skogen med Revo.
Lördagen började med ett åskväder och regn utav dess like
gisses vi hann precis in igenom dörren innan det brakade loss.
Lördagskvällen innehöll sommarfest i byns park med barn o familjer.
Alice var i full gång, fick skåda hennes första små steg.
Den lilla tösen kommer att bli jagad av killar när hon blir större ;)
Den 3 Augusti blir hon 1 år. Hua tiden går riktigt fort.
Det kommer ungefär skilja 1 år och 4 månader på Alice och våran knodd.
Så kusinerna kommer ha riktigt roligt tillsammans.

Efter en fartfylld helg tog vi vägen om min storasyster för lite kvällsfika.
Mums det tackar man aldrig nej till =D
Så nu sitter vi här jag och Evo och bara myser.
Funderar på att lägga mig snart men kom ju precis på att detta är sista
sena kvällen på min semester för på Tisdag börjar jag ju jobba =(
men jobbar ju bara till slutet av september sen får jag vara hemma
i ett år och lite till *mys*


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Mysig helg! :)



Kul att du är tillbaka här inne, lättare att kommentera ;)



Hoppas att du och magen mår fint!

Kramisar

2010-07-19 @ 01:08:32
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Bara Sara

Låter som en bra helg, och vilket fint kort på dej! Super!

Tusen tack för sina ord i min blogg, det värmer! KRAM!

2010-07-19 @ 08:57:39
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Ebba & Molly

Snygg design! :D

2010-07-25 @ 18:01:17
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0