Sommardag

Idag är det riktigt varmt ute men det fläktar gudomligt skönt.
I natt mådde jag riktigt dåligt, magen körde och mådde inte alls bra.
Så det blev en ryckig natt och det känns idag.

Dagen skall spenderas först med Frida P på stålboms för en
fika och sen åker jag och Revo hem till mina föräldrar för
att imorgon gå på sommarfest och bara njuta av skog och lugn.
Det kommer bli mycket gosa Alice också måste ju få min bebis dos.
Hon är så gudomligt söt, om några månader så kommer hennes kusin
och jag tror de kommer få det riktigt roligt tillsammans =)

Saknar redan min älskling, usch så tomt det är utan honom.
Såhär har jag aldrig varit innan kanske beror på knoddis i magen.
Vilken tur är väl det att jag längtar efter min älskade sambo som
jag har spenderat 7 år tillsammans med.
Någon mer som är så generös och kärleksfull som honom vet jag inte
han har ett enormt stort hjärta och kommer bli världens bästa pappa.
Pappa till våran lilla bebis♥

Nu blir det en kopp kaffe och dusch.

Kram på er sötlökar.


Kommentarer
Postat av: Bara Sara

Ha en trevlig helg gumman min! Vi ska sola och bada och bara njuta! Kram Kram

2010-07-16 @ 13:12:23
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: jossan

Okej vad mysigt :) har ni funderat på namn?? eller det kanske är lite för tidigt?? Dom brukar ha rätt :) Dom säger inte vad det är för kön om dom är osäkra. Mysigt med en tjej. Ja många säger faktiska att hon är väldig lik sin bror :)

2010-07-16 @ 13:53:13
Postat av: Ninni

Visst kommer känslor som man knappt anat förr..och det är ju gott att du saknar knoddans pappa. Vi har hängt ihop i typ 23 år nu..och det är skönt att vara ifrån varann ibland..men likväl saknar man dem. Ang. namnet så blir det ju en Frida-filur..så det är ju inget att tveka om..haha!

Hoppas du sover bättre denna natten..

Kram på er goingar!

2010-07-17 @ 00:33:03
URL: http://www.torpstubbangen.blogspot.com
Postat av: Ira å Mio

Ja det var ett tag sen jag har varit urkass på lämna kommentarer eller läsa bloggar denna våren/sommar vet ej varför... så jag har missat massor vet jag och vad får jag se när jag läser här. att du väntar barn..åh gud grattis vad roligt! EN supersnygg header har du oxå fått till det, iofs har du alltid haft snygag header men det här var ju extra roligt.. nör är det dags? Hur e det med Revo annars? har han märkt ngt av magen eller?



Kramis

2010-07-18 @ 12:09:39
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt att höra att ni är så kära och har det så bra efter 7 år, det gillas! :D Det är så det ska vara tycker jag :)

Njut av nya veckan!

Kramisar från mig

2010-07-19 @ 01:17:03
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0