Helg.

Igår hade jag de jätte mysigt hos Frida, satt och myste med fina Wille och bara njöt av
tiden tillsammans med honom. Han är det finaste lille killen som finns.
Snart kommer ju hans polare =) När han låg i min famn så puttade pärlan med sina lilla
rumpa precis som om h*n ville säga hej =) *mys*
Dop korten blev jätte fina, jag älskar att pyssla och fixa så innan jul skall vi ta och göra julkort =D
Förhoppningsvis har min lill* ängel tittat ut så h*n får vara med.

Jag åkte en vända till Åsa som jobbade och fick kaffe och vaniljhjärta Mumms.
Det tackar man aldrig nej till, fick hjälp med min tele känner mig som en stor idiot och
skriver sms som mamma (förlåt fina mamma) hahaha det menas med att man pekar med
ena fingret och tar EN bokstav i taget hahaha.
Jag lär väl mig tids nog jag också. Okej jag är blond och lite lätt gravid hahaha.

Ikväll står det tjejmiddag på schemat känns lite segt just nu men det är väl så innan man
gjort i ordning sig och kommer iväg.
Vi skall laga mat, dricka vin (dock inte jag) fnittra och ha det trevligt.
Härligt att helgen går fort, så är det mindre dagar fram till mitt ♥ tittar ut.

Nu skall jag och min krulliga lille kille åka och lämna husse hos en kompis.

Önskar er alla en super go lördag.

Kram




Kommentarer
Postat av: Jossan

Kan du inte lägga ut en bild på dop korten du gjorde så man får se hur dom såg ut :) Kram

2010-10-23 @ 17:10:33
Postat av: Bara Sara

Ha en trevlig kväll!!



Om du någon gång innan den 6 november tar en tripp till den där braiga zooaffären ni har, vill du kolla om hon har kvar hundbäddarna jag kollade på? Neongrön med text på. Ringe affären idag men inget svar.

Kram

2010-10-23 @ 18:25:38
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jätte kul med sällskapet igår! =)

Ja du mobilen är svår att komma igång me men snart,snart så rullar d på;)

Hoppas du hade en trevlg kväll igår!!

KRAM

2010-10-24 @ 08:40:25
URL: http://atmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0