Lilla Du.

J har sovit oroligt inatt och sovit jätte mycket på dagen.
Jag tror hon är på väg att bli sjuk, snuvig, ögonen blänker, hennes
ögon tårar sig hela tiden =(

Jag känner mig inte heller helt hundra, usch vi vill inte bli sjuka nu..
Vi har massor att göra och hitta på.
Jaja så vi får ta det lite som det kommer.
Bättre att vi blir sjuka nu än i Maj för då har vi MASSOR som skall göras
och åka på. Bla konfirmation, kalas och J´s dop.
Fast man kan inte rå för att man blir dålig, kommer det så kommer det.

Hoppas vi får någorlunda sömn inatt, känner på mig att det inte kommer bli så,
så jag skall faktiskt plocka i ordning här hemma och sen bege mig mot sängen.

Kort och gott för idag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Helena & Klara

Hoppas det blir mer sömn inatt! Det behöver ni båda två.. Hoppas ni inte blir sjuka nu! Tänker på er! <3

2011-04-11 @ 22:06:26
Postat av: Helena & Klara

Tänker på er! <3

2011-04-11 @ 22:07:38
Postat av: ♥ Elin - Mamma till My ♥

Lilla gumman, hoppas hon inte blir sjuk. Man vill ju att sina små ska må bra.



Stor kram till er fina :)

2011-04-11 @ 22:31:33
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Hoppas att ni har haft en bra natt och att J klarar sig från att bli sjuk.



Kram

2011-04-12 @ 11:21:08
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Zabine | Wildasmami ♥

Huvva... Hoppas lilltjejen blir frisk!!! Wilda är också sjukling! Klaaart jag kan! =) Gör så här! Maila mig lite bilder och hur du vill ha de, färger, texter och allt möjligt, bakgrund hur du vill ha det! Email och lösen behöver jag också, så fixar ja de så fort jag får lite tid över!!! =) Kramkram

2011-04-12 @ 11:32:17
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0