Vilken toppen dag =)

Denna dag har gått i rasande fart.
Vi började dagen med att möta upp Josefine, Alfred, Louise och Mira på baby cafét =)
Där myste vi och pratade massa bebis prat med massa andra mammor SÅ mysigt.
Dit kommer vi gå fler gånger.
Jouline sov igenom hela träffen men vaknade mot slutet för lite mat i magen.
Så mysigt att se alla bebisar och barn. Alla är så fina på sina sätt =)

Sen åkte jag och Jouline hem och åt lite middag. Packade in mig, Jouline och Revo i bilen för att mötta
upp Bea, Casper och Carly för en promenad på stranden, så att hundarna fick busa av sig och vi fick
prata av oss lite.
Casper är en SÅ otroligt söt och charmig liten kille. Trippade omkring med sina fina små ben och bara
log SÅ lycklig han va.
Det värmer så i hjärtat att se en pigg liten grabb som har hela livet framför sig.

Sen Jouline kom till världen så har jag lärt känna så otroligt många underbara människor.
Så de som inte bryr sig och snackar en massa skit om oss glömmer man lätt bland de fina.
Livet har tagit en helt annan vändning livet är så underbart nu.
Varje morgon så vaknar jag upp med ett leende på läpparna och redo att inta en ny dag.

Hittade ett sånt fint kort på Jouline som jag tog innan vi åkte hem från BB.
Syns det att jag älskar barbapapa?
Åh vilken vacker dotter jag har.


Nu blir det kaffe och mys med dotter och hund.
Eller just det de sover ju båda två jippiee Ida tid =D
Puss och Hej

Kommentarer
Postat av: johanna

Jättefint kort!:)

2011-01-10 @ 17:10:21
URL: http://johannavingren.blogg.se/
Postat av: Freda

Mår ni bättre nu?



Jag hittade världens barabapappa gossedjur, tänkte på dig då

2011-01-10 @ 20:46:16
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilken mysig dag du verkar haft! Ska bli mys imorgon =)

2011-01-10 @ 21:59:29
URL: http://atmz.blogg.se/
Postat av: ♥ Elin - gravid v.39 ♥

Jättesött kort! :D

2011-01-11 @ 07:13:10
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0