Rastlösa.

Idag var jag och Jouline jätte rastlösa så vi tog och åkte hem till mina föräldrar som bor på en bondgård.
Vi ringde inte innan utan åkte bara dit och överraskade dem :) gissa om de blev glada. Gladast va J som äntligen fick träffa Mommo och Offa. (ja sist de sågs va ju i lördags)

Bara för att vi bor en bit ifrån dem så vill jag att de skall känna henne minst lika bra som Ds familj. Nu umgås vi inte heller direkt mycket längre så det jämnar ut sig.

Överlycklig sprang hon bort till hönorna, kossorna och fåren. Det är med ett stort varmt hjärta som jag gläder mig åt att Jouline får växa upp med alla djuren. Precis så som jag är uppvuxen.

Jouline har fastnat mycket för Offas katt
Måns. Han går och stryker sig mot J och när hon sätter sig ner så är han inte sen med att ligga tätt tätt intill henne.
*Mysigt* att få följa med Offa och ge kossorna vatten är också en höjdare. Inte är hon rädd heller :S lite mer respekt för de stora djuren önskar jag att hon hade (kommer säkert med åren)

Sen har vi morbror Sven-Arne att tacka för att en viss liten dam stank gris, ja så går det när man går barfota in till grisarna. Ja det är min älskade busiga storebror.

Förra veckan lämnade även min första
Hund jorden, älskade fina Mippe.
Mippe vi ses i nangijala. Jag kommer alltid att älska dig.

Ett sorgset avslut idag. Ja ibland kan det inte alltid vara glatt och lyckligt här. :'(


Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Så mysigt att kunna åka till en bondgård så där, måste vara den perfekta uppväxtmiljön för ett barn!

2012-08-15 @ 12:31:28
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0