Dystert.

Det är dystert ute idag, varken jag eller Revo vill vara ute.
Vi kurar hellre ihop oss i soffan och kikar på tv idag.

Känner mig lite bättre idag bara magen som lever sitt egna lilla liv.
Så idag vill jag ha nära till toalett =S

Det är fullt ös på pärlan, nu kan jag verkligen känna hur h*n drar sin
häl mot min mage och hur h*n vänder och har sig.
Det är verkligen trångt där inne nu.
Jag funderar mycket på hur stor h*n är, hur lång h*n är.
Har h*n mycket hår osv.
Massa mysiga tankar.
Vem hon är mest lik.
Jag tror h*n har massa mörkt hår som jag hade och är liten men ändå rund.

Jag längtar nu så att jag blir tokig, vill ha min bebis i min famn.
Hålla i lilla handen, pussa den lilla munnen och känna de små andetagen.
Se hur alla kläder passar och hur fin h*n är i sin lilla säng.
Åh det pirrar i hela min kropp.

Idag får vi förhoppningsvis delarna till min bil, så att jag kan ut och köra lite.
Jag älskar att åka ut alldeles själv och små kika på saker.
Kunna ta sig vart man vill och inte vara låst hemma.

Hur ser eran dag ut?


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Ja men så himla klockrent, eller när gubben pratade med bankomaten.. jag höll på att dö av skratt !!

Kram

2010-11-02 @ 14:44:46
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Plugga plugga plugga :D



Hoppas att vädret blir lite skojigare snart :)



Kramis

2010-11-02 @ 16:43:49
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0