Wohoo Fredag.

Gud så skönt det är Fredag idag.
Det betyder att D kommer hem tidigare från jobbet
och att han är ledig hela helgen, sen behöver det ju inte betyda att
han är HEMMA.
Just nu är det mycket mc körande, eftersom säsongen snart är slut.
Renoveringen i köket är  i full gång.
Skadan är renoverad i golvet och förhoppningsvis har jag ett NYTT FINT
golv i mitt kök nästa vecka.
Tjohoo gisses så skönt det skall bli.

Såhär ser de olika stegen ut.

Så på måndag skall resten av trägolvet läggas så vi slipper har olika nivåer på golvet haha.

Man får tänka sig för hur man går, lille Revo har redan snubblat några gånger *sötis killen*

Så tittar han som om någon har puttat honom haha.

Han får en att skratta flera gånger om dagen den lille clownen =D

Hade han varit en människa så hade han varit den där spexiga typen som

alla skall skratta åt hela tiden ;)

Nu skall jag hänga lite tvätt och kika på en film, fredgas myset har redan börjat.

 

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Näe men bortsett från det där har jag bara hört bra om den så ni blir säkert nöjda! Å precis som du sa passar ju en sån vagn bättre för hundpromenader i skog å så (betydligt bättre än våran)! :-)



Vi betalade 2999 för sittvagnen och 999 för liggkorgen.. Men såg nu att dom höjt den en aning!



kram

2010-09-03 @ 13:26:21
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Emma

SVAR: vad roligt! :)

2010-09-03 @ 14:42:10
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Fröken M

jag började plocka "fint" igår, men det sket sig när jag hittade många på samma ställe och blev helt till mig :) Kram

2010-09-03 @ 15:07:52
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0