Lite bättre.

Idag mår jag lite bättre, tack för alla omtänksamma ord.
NI alla är så goa.
Detta är ju min öppna dagbok där jag skriver om mina känslor och mina tankar.
Så det är antingen att läsa vad jag skriver eller helt enkelt inte gå in här.
Like it or not.

Solen har skinit precis hela dagen så jag, Revo och Jouline tog en riktigt lång promenad.
Revo fick springa lös och jag satt och solade mig. Jag behöver sol, massor av sol.

Jouline har varit riktigt mycket vaken idag, från 09-15,30.
Sova??? Nähe inte då, inte ens när vi va ute och gick.
Jag har ju ofta åkpåsen när vi är ute och går så då höjer jag huvuddelen på vagnen
så hon ser ut. Hon älskar det, så idag har hon studerat alla färger ute. *mystjejen*

Idag firar vi helg här hemma =) och imorgon kväll bär det av till Julia på
18års kalas. 18ÅR vart har dessa åren tagit vägen??
Hon är en vuxen kvinna och så otroligt vacker.
Hela livet framför sig, det bästa är ju att vi är ju så jämn gammal så vi
kan ha det riktigt roligt tillsammans.
Hon är inte min brorsdotter hon är min "lillasyster"
Jag ser inte riktigt mina stora syskonbarn som syskonbarn utan snarare de alla
som små syskon eftersom det skiljer så lite på oss. Vi har ju nästan spenderat
hela livet tillsammans. *Härligt* Jag älskar min stora familj.

På söndag bär det av till ikea, hoppas jag får lite sällskap av någon.

Nu skall jag packa tradera vinster och dricka kaffe.

Trevlig Fredag mina vänner.




Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att höra att det är bättre!! :D

2011-02-18 @ 18:11:20
Postat av: Pyttianna

Skönt att det är bättre idag. Tråkigt när dumma människor tar all ens positiva enegri... ibland orkar man bara inte! So mtur är finns det en hel hög bra människor på jorden, de får man ta vara på!



Tack så mkt! Ja då, hon är ganska duktig på att inte riva ner saker. smidig liten kisse som hittar de allra knasigaste vägarna runt alla "fina saker"! ;)

haha... ni borde ha en liten "hundbädd" framför ett fönster så att han kan sitta där och titta ut. Såg nåt inredningsprogram där de gjorde en så fin till sin hund för att han skulle slippa hoppa upp på de små fönsterbrädorna! ;)

Han är i allafall för go Revo! ;)



Kram

2011-02-18 @ 20:36:56
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Åsa

Oh Ikea!!! Ja älskar de stället! Synd ja både ska på barnkalas å jobba!!

2011-02-18 @ 22:14:16
URL: http://atmz.blogg.se/
Postat av: Karin Andersson

Jag tänker inte på dig som faster heller utan som e storasyster =)



Puss och Kram så ses vi ikväll ♥♥

2011-02-19 @ 15:08:51
Postat av: Julia

ack så jättemkt för dom fina orden <3

du är så himla vacker själv så undra vem jag har fått det av??

dessa åren har bara flugit iväg kommer ihåg när vi bråkade hemma hos farmor hela dagarna ÅHHH vilka minne <3

älskar dig "syrran" <3<3

2011-02-20 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0