Aha ååå tusan.

Onsdagen är här. Varit på lite möten idag annars har det varit lugnt.
Min lilla tös är så otroligt snäll.
Sover gott på natten men önskar att jag själv kunde sova lika bra =(
Kommer inte till ro och ligger och funderar mycket.
Är väl säkert alla känslor och allt efter att lillan kommit.

I tisdags var vi på BVC. Lillan går inte riktigt bra upp i vikt =(
Kan bero på att hon varit lite krasslig nu några dagar och har inte orkat äta ordentligt.
Nu väger hon 4220g och är 57cm lång.
Växer på längden så det knakar hon har långa fina ben (som sin far)

Imorgon skall vi till allergikliniken med Jouline. Skall bli intressant och se vad de
säger om hennes mjölkallergi.
Hoppas på positiva svar.

Annars händer det inte så mycket i våra liv, lite planer som håller på att gå i lås. *spännande*
Inget jag kan avslöja än.

Våran baby massage börjar den 9/2 skall bli riktigt mysigt.

Har inte så mycket mer att skriva så så det blir soffan för mig och lite tv.

Ha det.


Kommentarer
Postat av: malin

Det kommer säkert ordna sig med vikten och som du säger så har hon varit lite dålig.

Vad kul att ni börjar på babymassage snart. Jag har första mammagruppen den 19 så jag hoppas få reda på något om massage också.

Ska ni börja på babysim?



Kram

2011-01-12 @ 21:18:07
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Åsa

Hoppas alla pusselbitar går ihop!!! Jag håller tummarna!!! Men ja tror de kommer bli så;)

2011-01-12 @ 21:35:37
URL: http://atmz.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Tackar så mycket.. vad gullig du är! ;)

Lycka till i morgon på allergimottagningen!



Många kramar till er!

2011-01-12 @ 23:35:24
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: malin

Hej!

Ja jag har tänkt börja på babysim, hoppas på att det är några roliga föräldrar i föräldragruppen som kanske också vill gå. Samma med babycafé och babysång. Måste kolla upp lite mer med tider och så.



Hur har ni det i dag? Kram

2011-01-13 @ 13:06:18
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0