Inget planerat.

Idag har vi ingenting alls planerat så underbart skönt.
Bara vara hemma och mysa och inte göra någonting. Hmm där ljög jag allt,
här skall tvättas och plockas i ordning och självklart mysa med MIN fina dotter.

Helgen är inte direkt planerad.
På Lördag eftermiddag kommer D´s bror och hans tjej hit på fika. På söndag är
det dags för att börja träna och så ev skall Jouline fotograferas få se hur det blir. =)
Där emellan är det inget planerat.
Hoppas på sol och massa härliga promenader.
Det är så skönt nu när det är kallt ute och torrt.
Revo slipper bli så smutsig och jag slipper få in massa skit.

Lillan ligger och små pratar i sängen så jag skall göra henne sällskap.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härligt med "lediga" dagar! Vet inte riktigt vad det är med lillebror på kvällarna, han är bara arg och jag tror inte det är magont, men vi håller tummarna att det vänder!

2011-01-21 @ 15:13:28
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh vad härligt att börja träna, vad ska du "inviga" med?

Hoppas det går bra med fotograferingen och att ni får till en massa fina bilder.



Kram på er!

2011-01-21 @ 20:03:37
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0