Solig lördag.

Gud så underbart väder det är ute 1+ och sol =D
Vi gick en jätte lång runda innan och Jouline låg vaken nästan hela tiden ända
tills vi kom utanför då somnade hon, så jag lät henne ligga kvar i vagnen i solen.
Sötis tjej sov så jätte gott.

Hon vaknar så fort man bär in henne så jag tänkte jag testar.
Med babyvakten och sol mot vagnen så sov hon så gott.
Härligt när man bor i hus så de kan sova ute..

Igår blev jag och Sessan bjudna till Frida och Wille på taccos.
Jätte mysigt hade vi, barnen är så goa tillsammans och det är så roligt
att Wille är SÅ intresserad i Jouline. Våra fina underbara barn.

I eftermiddag kommer D´s lillebror och flickvän hit på fika och mys med Jouline.
Hmm de sa att de inte kommer för fikans skull hmm undra varför de kommer ;)
Kan väl inte vara för våran lilla sessas skull??? =D

Sen ikväll skall vi till Johan och Diana med Frida, Anders och Wille *mys*

Nu skall vi bada lillan.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: malin

Alma är likadan, hon vaknar så fort vi kommer in igen. Men som tur är så brukar hon somna redan efter någon minut när vi börjar gå, så jag får planera in en promenad på minst en timme =)



Önskar jag med kunde ha henne kvar ute men det går inte...fast i dag sov hon i 20 min när vi kom in också =)

2011-01-23 @ 00:04:42
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0