Helllooooo..

Idag är vi på toppen humör både jag och Jouline =)
För idag är det ju FREDAG WIEEEE och det betyder ju våran start
på babysimningen, åh vad vi har längtat.
Vi är verkligen lyckligt lottade som fått en plats. Så nu skall här simmas och
mysas varje fredag 8 gånger framöver..
Tydligen är det 3 kurser varje år så vi har mycket att se framemot detta året.
Dock är jag inte lika glad över att visa mig i bikini =(
Mina bristningar på magen som jag fick den sista veckan och på
förlossningen gör så att jag känner mig riktigt äcklig och ful.
Visst det är ett tecken på att jag burit ett litet liv inom mig men
jag kan inte hjälpa att jag inte alls trivs med dem.
Dock får jag lära mig leva med dem och önska och hoppas att
de bleknar med åren.
Provade en baddräkt hmm jag behöver inte skriva mer om den hahaha
var en upplevelse kan jag berätta *asg*

Tillbaka till glädje, jag har så mycket annat att glädjas över.
Min underbart goa familj, vår underbara dotter som förgyller livet totalt.
Sen att jag har lärt känna så otroligt många härliga personer sen lillan
föddes och även strukit en del ur mitt liv. Vilket jag är så glad för att jag gjorde.
Sen alla mina vänner som jag har sen innan, vissa har kommit en närmre och
vissa har kommit längre bort men så är livet.
Finns två personen som jag saknar extremt mycket och de vet vilka de är
så jag tänker inte nämna deras namn.

Vad har helgen att erbjuda? Inget speciellt, skall ta var dag som den kommer
och göra det som jag känner för att göra.
Hoppas på sol och fint väder så att vi kan gå långa härliga promenader.

Några har frågat hur det går med husförsäljandet.
Vi vet inte så mycket själva. De som varit intresserade har
gått till sina banker och väntar på lånelöfte. Man får ju inte reda på längre
om man får låna pengar direkt när man är där utan det kan ta en
vecka.
Så vi går lite på helspänn här hemma.
Den som väntar på något gott ;)

Jag skall passa på att duscha medan lillan sover och packa väskan inför
i eftermiddag.
Skriver ikväll om hur det gick på simningen =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

åhhhh så roligt, ser verkligen fram emot att höra vad ni tyckte om det och om liten tyckte det var kul/läskigt :-D



Ja solen sken igår o började bra här tidigare, men nu har den visst gått i moln :-( Nåja, den kommer nog igen :-D

2011-03-04 @ 12:32:56
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Zabine - Wildasmamma ♥

Dom är underbara! =) Hoppas ni med får en toppen dag. finingaR!!! =) kramar

2011-03-04 @ 15:25:09
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Sara

Så underbart med babysim, vi börjar nästa söndag och jag längtar som bara den.

Jag gillar inte heller att visa mig i bikini, fick inga sprickor men däremot har jag en hormonrand ;-) Hur som helst så har jag köpt mig en tankini, en blandning mellan bikini och baddräkt, helt perfekt. Är som ett linne :-)

2011-03-04 @ 19:41:55
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Jessica

tackar så väldigt mycket:) dessa första veckor har varit de lätta i längtan, nu återstår en lång nedräkning. kram

2011-03-04 @ 23:08:01
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Känner igen det där med att man inte är bekväm med att visa sin "nya" kropp i badkläder...Men jag brukar tänka som så att jag är nog förmodligen inte enda mamman där som tycker det är jobbigt...



Men visst blir man avis på dom som inte har en bristning, inte en antydan till "bulle" eller "häng" på magen! :/



Vad tyckte Jouline om det?!



KRAM

2011-03-05 @ 08:04:32
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Linda-Blivande Mamma

Mys med babysim, gillade J det?

Ingen fara jag "kände" ju inte min mamma direkt men det är ändå min biologiska mamma, ja du förstår..

Idag blir det hämtning av barnvagn,jippie!

2011-03-05 @ 10:12:14
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: malin

Måste missat varför ni ska sälja huset?

Hur gick det på babysimmet? Jag måste köpa såna där blöjbadbyxor kom jag på, vart hittade du till Jouline?

2011-03-05 @ 10:34:17
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Camilla

Så skönt att ni äntligen hittat en sort utan mjölk!

Är verkligen inte min helg kan jag säga, mår som en potta skit...inge roligt alls. Springer på toa stup i kvarten. Tur bara att Edvin e hemma å kan hjälpa mig med Kevin.

Hört nåt om huset?

Kram!!

2011-03-05 @ 12:14:13
URL: http://camillamlarsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Stort grattis till din fina lilla dotter :) Blev så glad när jag lyckades hitta din blogg igen :)

2011-03-05 @ 16:50:14
URL: http://photographybyristo.blogg.se/
Postat av: Mickan

Vad roligt med simning. :) Hoppas ni får roligt. :) Har du testat såna där krämer som man kan smörja sig med som sägs vara mot bristningar? Jag vet inte om de fungerar, men testa kan man ju alltid. :)



Hoppas det går bra med husförsäljningen. Har ni hittat nytt också?

Kramar

2011-03-05 @ 17:12:27
URL: http://angel-like.com
Postat av: Angelica

Tråkigt att du känner att du skäms,men det sla du absolut INTE göra. Jag tycker det finns något vacker utav bristningar man får av en graviditet. Det visar att du (precis som du skrev) har burit din dotter i nio månader.. Något ovärderligt. Men jag förstår att du inte känner så. Men tycker absolut inte att ska skämmas. Om det är så att du inte trivs med det så finns det ju badlinnen att använda,då kan du bada och njuta helt utan att någon ser det du vantrivs med. Bara ett litet förslag <3

2011-03-05 @ 22:01:06
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0