Ledsenfis.

Igår kväll hade vi en ledsen lite tjej här hemma.

Lilla J ville inte alls komma till ro, så D tog en dusch med henne och hon blev lugn som

en filbunke. Så fort vi stängde av vattnet blev hon helt tokig och började gråta igen =(

Hon somnade vid 21 och vaknade vid 24 och började gråta igen.

Så hela natten har varit ledsamt.

Phu jag är helt slut, gav henne lite alvedon och då kunde hon somna gott.

Så vi har sovit hela förmiddagen, så ingen massage blev det idag och inget

mys med Åsa och Moa =(

Jag tycker skymta en litet riskorn på överkäken men är inte helt säker eller så

kanske det är växtvärk.

Som ni skrev en annan gång det händer så mycket i hennes utveckling nu så lilla

tjejen hänger nog inte riktigt med.

Så idag är kaffe min bästa vän. Jag har huvudvärk gånger 1000 och känner mig helt borta.
Mamma Ida är inte riktigt van vid vakna nätter.

I all huvudvärk så varför inte lite ögonshopping på Lindex?
Lillan behöver då rakt inte något men jag behöver en del.
Jag väntar faktiskt på ett paket från ellos med lite fint i =)
Kläderna nedan är alla från Lindex
Så ett present kort där eller lite gratis shopping där vore inte fel =P


Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till William

Sv: Jag valde att låsa den då jag fick kommentarer från en person hela tiden, hon tror att hon känner William bättre än mig och Björn. Hon hackade på oss hela tiden att vi gjorde fel, inte tänkte på Williams bästa osv.



Och sen vill jag vara lite försiktig när det gäller bilder på W, men iomed att jag har många släktingar som jag inte träffar ofta som läser bloggen så vill jag lägga upp så många bilder som möjligt så dom kan följa oss :) Så därför kändes det säkrast att låsa den! :)



Vilken häftig napp Jouline har på bilden, är det från MAM? Jättefina kläder från lindex också!



Kram

2011-03-09 @ 15:27:25
URL: http://feliscatus.blogg.se/
Postat av: Fröken M

hihi... jag tror inte sushin skulle vara så god när den kom fram till dig ;)

Lindex har så himla mycket fint och vi har shoppat en del till viggos 1 års dag därifrån :)

Ett tips är att tänder i de ALLRA FLESTA fallen kommer nere först, så håll utkik där :)

Kram

2011-03-09 @ 16:06:20
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Erika

Tack! :)



Hoppas du får en fin dag!

2011-03-09 @ 16:06:59
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Det är så jobbigt när dom små är lessna. Man vill bara att om ska tala om vad som är galet. Istället får man leka gissningsleken....

2011-03-09 @ 16:07:34
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Pilla

Åhh den jackan va fin och den randiga tröjan,egentligen alla kläder men just dom 2 va lite Pilla kläder=)

Tråkigt att du har huvudvärk,de e aldrig skoj...

Jag är inte så bitter längre,behövde bara komma hem så kändes de bättre...=)

2011-03-09 @ 16:17:05
URL: http://pilliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0