1 Juni

Idag har vi den 1 Juni! Veckorna går så fort. Jag har sikte på semestern som dock inte börjar innan vecka 30.

Bland annat skall vi på bröllop i Stockholm, till Borås djurpark och
Så hoppas jag på några dagar på Skara sommarland och lite små turer. :)
Denna sommar skall bli spännande för J förstår mer och mer och man kan göra så mycket mer med henne nu än förra året. Givetvis hoppas vi på massa sol så vi kan spendera mycket tid på stranden.

Klänningen till bröllopet är så gott som klar skall bara få tag i en tyllkjol att ha under så det blir lite mer vidd på den :)

Jouline är lite piggare idag. Inte alls lika gnällig och ledsen. Vi tog en lång runda på fm innan regnet kom. Plockade liljekonvaljer, tittade på kossorna och matade hästarna med morötter.
Önskar dock att J hade lite mer respekt för de stora djuren men icke då. Hon hade mer än gärna stått inne i hagen hos djuren.

Jag börjar mina helgpass ikväll :( kväll idag, heldag imorgon och på söndag :(
Det enda positiva är att man kan räkna ner till sina lediga helger ;)

Lite kaffe innan duschen och jobb väntar.

Kram





 


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Ja jisses, hon växer verkligen så det knakar den lilla damen :D



Kram

2012-06-01 @ 14:27:06
URL: http://madeleines.se
Postat av: Elin - Mamma till My född - 11

Sötaste tjejen! :) Långhårig har hon blivit minsann! :)



Skönt att hon mår bättre. Hoppas du/ni får en bra helg trots massa jobb.



Stor kram

2012-06-01 @ 19:41:20
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Emelie o Nova

sv: Haha, nej, hon var mer svart än orange ;)



Räknar också ner till semestern! Hoppas det hinner bli lite varmare tills dess!

Vi var på djurparken i lördags! Riktigt fint har dom fått det nu! Jag var helt lyrisk ;) Haha!

2012-06-04 @ 10:46:58
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/
Postat av: Jessica -The Truth And Other Disasters

Men åååh jag har inte varit här inne på evigheter, vad kul att kika in igen! Glömde bort lösenordet när du skyddade bloggen och då blev det liksom inte av att jag gick in och kikade men nu är ju bloggen öppen igen :)Vad stor lilla Jouline har blivit! :)

2012-06-04 @ 15:04:55
URL: http://jayde.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Meeen gud vad stoooor hon har blivit damen, har inte sett dig på länge, din blogg försvann?? Kram Rosanna

2012-06-06 @ 00:34:20
Postat av: Ida

Rosanna: Jag la ner bloggen ett tag men nu är jag tillbaka igen.

2012-06-06 @ 23:25:28
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0